Eindelijk goed nieuws uit Zweden

Ergens lang geleden ben ik ooit is begonnen bij van Frikschoten op Amsterdam Post met mijn eerste reactie in het publieke debat. Daarvoor was ik nogal huiverig om mee te doen, liever bleef ik undercover. De Nederlandse taal was me na jaren in buitenland niet meer echt machtig en blootgeven zou betekenen dat ik nooit meer in het werkelijke verzet kon gaan. Lang getwijfeld. En toch voor de democratische manier gekozen. Mijn stem laten gelden, dan de wapens opnemen. Daar begon het begin. En toen ging Frik in een tragisch ongeluk dood, en met hem zijn site. Als een ontheemde vlooi sprong ik naar DVC, om de geest van Frik op zolder te brengen. Wat uiteindelijk gelukt is en weer tot een ondergang heeft gebracht. If you don’t know, then you can’t care. Alles gaat stuk. Het leven houdt niet op en gaat weer verder. Een nieuw begin.

Welcome to the pleasuredome

 

Start

4 gedachtes over “Eindelijk goed nieuws uit Zweden

Geef een reactie

